سپیدار سیستم، ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای جامع و یکپارچه

معرفی نرم افزار دریافت و پرداخت سپیدار سیستم

نرم ‌افزار دریافت و پرداخت سپیدار سیستم یک نرم‌افزار حسابداری است که وجود آن برای هر کسب و کاری ضروری است. در واقع آنچه منجر به موفقیت یک کسب¬و¬کار می‌شود مدیریت نقدینگی است. مدیریت نقدینگی موارد بسیار مختلفی را شامل می‌شود که رسیدگی به تمام آنها برای یک حسابدار دشوار خواهد بود. این در حالی است که یک نرم‌افزار حسابداری به راحتی می‌تواند به تمام موارد مورد نیاز رسیدگی کند. با ما همراه باشید تا شما را با نرم ‌افزار دریافت و پرداخت سپیدار سیستم آشنا کنیم.
نرم ‌افزار دریافت و پرداخت سپیدار سیستم یکی از کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای سپیدار سیستم است. استفاده از این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا اسناد و حساب‌های بانکی شرکت خود را بهتر مدیریت کنید. به کمک این نرم‌افزار شما می‌توانید عملیات دریافت، پرداخت، نظارت، کنترل و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از وجوه نقد و غیر نقد شامل اسناد مالی شرکت خود را به سرعت و به طور صحیح انجام دهید.

معرفی نرم افزار دریافت و پرداخت

 

امکانات نرم ‌افزار دریافت و پرداخت سپیدار سیستم

نرم‌افزار سپیدار یک نرم‌افزار بسیار کارآمد و حرفه‌ای در زمینه حسابداری است. زیرسیستم‌های این نرم‌افزار کارایی بالایی دارند. بالا بودن کارایی منجر به بهبود کیفیت کنترل وجه نقد می‌شود. یکی از این زیرسیستم‌ها نرم افزار دریافت و پرداخت سپیدار سیستم است که دارای امکانات زیر است:
• گزارش مانده حساب و گردش حساب‌های بانکی و صندوق به صورت جداگانه
• دریافت و پرداخت وجه از طریق چک، حواله، دستگاه کارت‌خوان و به صورت نقدی
• امکان راس‌گیری دریافت‌ها و پرداخت‌ها
• دریافت و پرداخت چک‌های تضمینی
• امکان تسویه دستگاه کارت‌خوان
• چاپ چک و کلربانک
• ثبت تمام فرایند‌های گردش چک
• نمایش چک‌های سررسید شده و چک‌های در جریان وصول
• کنترل مانده منفی حساب‌های بانکی و صندوق به صورت جداگانه
• امکان دریافت صورتحساب بانک و تهیه فایل مغایرت بانکی برای هر حساب به صورت خودکار

بخش‌های مختلف نرم ‌افزار دریافت و پرداخت سپیدار سیستم

وجود یک نرم‌افزار حسابداری خوب که تمام موارد مربوط به مدیریت وجوه نقد و غیر نقد یک شرکت را در نظر بگیرد برای هر کسب و کاری ضرورت دارد. نرم ‌افزار دریافت و پرداخت سپیدار سیستم، همان نرم‌افزاری است که می‌تواند این وظیفه را به درستی انجام دهد. مدیریت وجوه نقد و غیر نقد شرکت شامل مدیریت حساب‌های بانکی، صندوق، تنخواه، چک‌ها و … می‌شود.
سیستم دریافت و پرداخت، یک سیستم خزانه‌داری است که جزء مهم‌ترین بخش‌های هر نرم‌افزار حسابداری به شمار می‌رود. سیستم دریافت و پرداخت تنها بخشی از نرم‌افزار حسابداری سپیدار سیستم است که تمام وجوه مربوط به شرکت و اسناد مالی آن را مدیریت می‌کند و وظایف خود را کاملا هماهنگ با دیگر بخش‌های نرم‌افزار سپیدار انجام می‌دهد.
سیستم دریافت و پرداخت نیز مانند دیگر سیستم‌های سپیدار دارای دو بخش «عملیات» و «فهرست» است و در همین دو بخش تمام امکانات مورد نیاز برای یک سیستم خزانه‌داری تعبیه شده است. کاربر می‌تواند از طریق گزینه‌هایی که در هر یک از این بخش‌ها وجود دارد اقدامات مورد نظر خود را انجام دهد. در ادامه به توضیح مختصری در مورد هر یک از این بخش‌ها اشاره می‌شود.

عملیات

این بخش شامل گزینه‌هایی است که امکان انجام عملیات خاصی از طریق آنها میسر می‌شود. مهم‌ترین گزینه‌ها در بخش «عملیات»، «رسید دریافت جدید»، «جستجو چک»، «صورت‌حساب بانکی جدید»، «مغایرت بانکی جدید» و «مرور عملیات بانکی» است. هر یک از این گزینه‌ها با توجه به نامی که دارند امکان انجام عمل خاصی را فراهم می‌کنند.

فهرست

در بخش «فهرست» می‌توانید داده‌های مختلفی را مشاهده کنید. مهم‌ترین گزینه‌ها در این بخش «رسیدهای دریافت»، « اعلامیه پرداخت» و «صندوق‌ها» است.

فهرست دریافت و پرداخت نرم افزار سپیدار

نحوه کار با نرم افزار دریافت و پرداخت سپیدار سیستم

از آنجا که این نرم‌افزار در داخل ایران ساخته شده، تمام گزینه‌های آن به زبان فارسی قابل رویت است. به همین دلیل کار کردن با آن اصلا دشوار نیست. این در حالی است که نرم‌افزار ظاهر بسیار ساده و در عین حال کاربردی دارد و تنها کافی است یکبار اقدام خاصی را از طریق آن انجام دهید تا برای همیشه آن را یاد بگیرید.
با این حال امروزه آموزش‌های مختلفی به صورت رایگان و پولی در قالب دو‌ره‌های جامع در اینترنت وجود دارد که می‌توانید از آنها برای یادگیری کار با نرم‌افزار دریافت و پرداخت سپیدار سیستم استفاده کنید. در زیر به مهم‌ترین اقداماتی که شما می‌توانید از طریق این نرم‌افزار انجام دهید اشاره شده است:
• انجام تنظیمات مربوط به نرم‌افزار
• تعریف اطلاعات پایه سیستم
• ثبت انواع دریافتی‌ها و پرداختی‌ها
• صدور سند حسابداری دریافتی‌ها و پرداختی‌ها
• ثبت عملیات اسناد دریافتی و پرداختی
• چاپ انواع فرمت‌های دریافتی و پرداختی
• چاپ چک و طراحی فرمت چک‌هایی که در سیستم وجود ندارد
• استرداد چک‌های دریافتی و پرداختی
• ثبت سند حسابداری برای تمام فرم‌های دریافت و پرداخت و ویرایش آنها به صورت ترکیبی
• اخذ مغایرت بانکی از نرم‌افزار در قالب فایل اکسل
• یکپارچه‌سازی نرم‌افزار دریافت و پرداخت سپیدار سیستم با سایر نرم‌افزارها
• چاپ گزارشات سیستم دریافت و پرداخت
• کنترل گزارشات دریافت و پرداخت برای پی بردن به عدم وجود مغایرت بین گزارشات این سیستم و کل نرم‌افزار حسابداری شرکت
• انجام عملیات مربوط به پایان سال و انتقال مانده سیستم دریافت و پرداخت به سال بعد

دمو رایگان نرم ‌افزار دریافت و پرداخت سپیدار سیستم

شما می‌توانید از نسخه دمو به صورت رایگان استفاده کنید. نسخه دمو تمام قابلیت‌های نرم‌افزار اصلی را دارد و راهبری کارشناس فنی می توانید بخش های مختلف نرم افزار را بررسی کنید (قیمت نرم ‌افزار دریافت و پرداخت سپیدار سیستم قیمت نرم ‌افزار دریافت و پرداخت سپیدار سیستم، تنها حدود ۱ میلیون و هفتصد هزار تومان است. قطعا این مبلغ در مقایسه با وظایفی که این نرم‌افزار انجام می‌دهد اصلا مبلغ زیادی نیست. این در حالی است که شما می‌توانید از نسخه دمو به صورت رایگان استفاده کنید. البته قطعا نسخه دمو تمام قابلیت‌های نرم‌افزار اصلی را ندارد و فقط برای تست عملکرد کلی مناسب است.)

برای مشاهده دموی رایگان نرم افزار حسابداری سپیدار کلیک کنید.

 

جمع‌بندی

نرم ‌افزار دریافت و پرداخت سپیدار سیستم بخشی از نرم‌افزار حسابداری سپیدار است که توسط شرکت همکاران سیستم نوشته و عرضه شده است. از این بخش می‌توان بر روی بسته‌های نرم‌افزاری مختلف سپیدار مانند بازرگانی، تولیدی، پیمانکاری و خدماتی استفاده کرد. در واقع با نصب و راه‌اندازی نرم‌‌افزار دریافت و پرداخت روی این بسته‌های نرم‌افزاری، می‌توان قابلیت‌های آنها را ارتقا داد.
نرم ‌افزار دریافت و پرداخت سپیدار سیستم، یک دستیار مناسب برای مدیران واحدهای اقتصادی شرکت‌ها است و به آنها کمک می‌کند تا تمام دریافت‌ها و پرداخت‌های خود از جمله وجوه نقد، چک، حواله و … را به راحتی ثبت و مدیریت کنند.
همچنین به کمک این نرم‌افزار می‌توانید فایل اکسل مغایرت بانکی را به صورت خودکار تهیه کنید و عملیات مربوط به واگذاری چک به بانک، وصول یا واخواست چک، خرج کردن چک و … را به راحتی انجام دهید. از دیگر قابلیت‌های این سیستم می‌توان به کنترل مانده منفی حساب‌های بانک و صندوق، راس‌گیری دریافت‌ها و پرداخت‌ها، امکان تسویه دستگاه کارت خوان، چاپ چک و کلربانک و … اشاره کرد.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نداشتیم! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

فهرست مطالب
سپیدار سیستم، ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای جامع و یکپارچه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

صدای شما را می‌شنویم
شعبه مرکزی تهران
شعبه مرکزی تهران
شعبه شرق تهران
شعبه شرق تهران
×

 

سلام!

برای چت کردن در واتس اپ یکی از مخاطبین زیر را انتخاب نمایید

×