سپیدار سیستم، ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای جامع و یکپارچه

آیا نرم افزار حسابداری در موفقیت شرکت ما موثر است؟

آیا نرم افزار حسابداری در موفقیت شرکت ما موثر است؟

در زمانی که ،رشد و پیشرفت های تکنولوژی به سرعت در حال گسترش است و نیاز به  اطلاعات مهم و به لحظه در فضای پیچیده رقابت احساس می شود، با یک نرم افزار حسابداری که فقط چند قابلیت ساده بابت ثبت عملیات صندوق، بانک، طلب، بدهی ، هزینه و درآمد دارد، خیلی اجازه تصمیم گیری سریع و اثربخش را نخواهد داد

نرم افزاری حرفه ای است که ….

نرم افزار حسابداری حرفه ای، نرم افزار هست که بتونه به صاحب کسب و کار ،گزارش و نمودارهای مدیریتی و مقایسه ای بدهد تا بررسی کنه این ماه نسبت به ماه قبل پیشرفت کرده است یا پسرفت؟ نمودارهای فروش و حاشیه سود شرکت به چه نحوی هست؟

چرا نرم افزار حسابداری؟

اصلا بیاییم بررسی کنیم که صاحبان کسب وکار و مدیران،چرا به نرم افزار حسابداری احتیاج دارند؟ چرا این اطلاعات حسابداری رو ثبت می کنند؟

یک جمله معرف از پیتر دراکر هست که میگه :”اگر چیزی قابل اندازه گیری نباشد، قابل مدیریت نیست.”

مدیران مشاغل برای تحلیل و بررسی مسیر کسب و کارشان باید اطلاعات حسابداری رو ثبت کنند تا در جریان مسیر رشد یا افول شرکت قرار بگیرد. اطلاع از آخرین موجودی انبار، مانده به روز مشتریان،گزارش نقدینگی، سود و زیان خرید و فروش به ازای هرکالا و …..

یک نرم افزار حسابداری ساده که فقط ثبت اسناد رو انجام میدهد، نمی تواند چنین آماری رو در اختیار صاحب کسب و کار قرار بدهد.

نرم افزار حسابداری سپیدار

شما با نرم افزار حسابداری سپیدار فقط با یک کلیک می توانید این آمار رو بررسی کنید و ببینید کسب و کارتون به چه سمتی در حرکت است؟

مثلا در سپیدار برای گرفتن صورت سود و زیان طبق صورتهای مالی استاندارد، چون سرفصل های تخصصی تعریف شده می توانید خیلی راحت این صورت رو در کمترین زمان ممکن دریافت کنید و دیگه نیازی به انتقال اطلاعات به اکسل و کارهای پیچیده امثال اینها نیست.

یا مثلا گزارش تجزیه سنی معین یا بدهکاران به ما این امکان رو میدهد که بتوانیم بدهی هر مشتری مربوط به چه ماهی یا چه فاکتوری است، که برای این از گزینه ” تسویه حساب طرف مقابل” می بایست استفاده کرد.

سپیدار برای مدیران فروش

نمودارهای مقایسه یکی از نیازهای مدیران فروش هست که می توانند ببینند روی یک کالای خاص چقدر فروش یا سود داشته یا هرفروشنده چقدر فروش داشته است .آمارهایی از این شکل می تواند به استراتژی مارکتینگ و فروش یک کسب و کار هم کمک کنه که این هم از دیگر قابلیت های نرم حسابداری سپیدار است.


تصمیم با شما

حالا تصمیم با شماست که از اسناد و اطلاعات موجود در کسب و کار به چه نحوی  استفاده کنید تا آینده حرفه ای تری رو رقم بزنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نداشتیم! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

فهرست مطالب
سپیدار سیستم، ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای جامع و یکپارچه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

صدای شما را می‌شنویم
شعبه مرکزی تهران
شعبه مرکزی تهران
شعبه شرق تهران
شعبه شرق تهران
×

 

سلام!

برای چت کردن در واتس اپ یکی از مخاطبین زیر را انتخاب نمایید

×