سپیدار سیستم، ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای جامع و یکپارچه

ثبت سریال کالا در سپیدار سیستم

ثبت سریال کالا در سپیدار سیستم

در شرکتهای تولیدی و یا شرکتهای بازرگانی که بصورت مستقیم با کالا در ارتباط هستند، معمولا با چالش هایی مواجه میشوند که یکی از این چالش ها نگهداری کالای تولید شده و یا خریداری شده با یک مشخصه منحصر به فرد و یکتا است ،که این سریال در فرایند ورود و خروج کالا به انبار ،بابت تولید، خرید و فروش می بایست ثبت شود. و در آینده نیز نیاز هست تا بر اساس این سریال پیگیری های صورت بگیرد ، مثل سریال تولید کالا مربوط به اصالت کالا،یا سریال کالا مربوط به شماره فاکتور خاص و یا مشتری ایی که تحویل گرفته ، تاریخ اتمام گارانتی و ….
زمانی که به ازای هر واحد از یک کالای خاص،سریالی منحصر به فردی صادر شود به صورتی که این سریال در هیچ یک از کالاهای مشابه ساخته شده تکراری نباشد.مثل سریال شناسایی گوشی همراه (IMEI) که یک عدد 15 رقمی منحصر به فرد است و …

می توانیم از این امکان در نرم افزار انبار و مشتریان سپیدار استفاده کنیم.

با فعال شدن ویزگی ” ثبت سریالی” در قسمت معرفی ” کالا / خدمت ” نرم افزار انبار و مشتریان سپیدار ، می بایست در زمان ثبت رسید انبار اگر مقدار واحد را مثلا 3 ثبت کنیم، حتما برای آن ردیف کالا باید 3 سریال در قسمت “ثبت سریال” وارد کنیم.
ثبت سریال ها از طریق تایپ، فایل اکسل،دستگاه بارکدخوان قابل درج می باشد.

همچنین این ویژگی در نرم افزار “تامین کنندگان و انبار” قسمت “رسید انبار”، “برگشت رسید انبار” ، “خروج انبار”، “برگشت خروج انبار” و همچنین در نرم افزار “مشتریان و فروش” قسمت “فاکتور فروش”،”فاکتور برگشتی” قابل استفاده است.

در نرم افزار “تامین کنندگان و انبار” گزارشی برای “جستجوی سریال” وجود دارد ، که شما در این گزارش می توانید اطلاعات مربوط به هر “ثبت سریال” را اعم از اینکه در چه تاریخی و در چه سندی مورد استفاده قرار گرفته است را مشاهده کنید

در صورتی که در هر کدام از بخش ها سوالی داشتید حتما از کارشناس فنی ما ۰۲۱۸۶۰۲۳۰۸۳  بپرسید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نداشتیم! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

فهرست مطالب
سپیدار سیستم، ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای جامع و یکپارچه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

صدای شما را می‌شنویم
شعبه مرکزی تهران
شعبه مرکزی تهران
شعبه شرق تهران
شعبه شرق تهران
×

 

سلام!

برای چت کردن در واتس اپ یکی از مخاطبین زیر را انتخاب نمایید

×