سپیدار سیستم، ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای جامع و یکپارچه

گزارشات حرفه ایی

گزارشات حرفه ایی

یکی از مهمترین نکاتی که در زمان بررسی و خرید یک نرم افزار مطرح می شود،گزارشات آن نرم افزار است. بعد از ورود اطلاعات این گزارشات نرم افزار است که می تواند برای هر حسابدار و هر مدیر مالی مطلوبیت ایجاد کند. نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم با ارائه گزارشات کاربردی و سهولت در تهیه آنها،این مهم را برای حسابداران و مدیران مالی به سادگی فراهم نموده است. دربخش”گزارشات حرفه ایی” بصورت خلاصه سعی می شود این امکانات معرفی شود.

در زمان مشاهده گزارشات مالی ، یکی از پرکاربرترین گزارش ها ، گزارش مرور حسابها در نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم می باشد. این گزارش در واقع یک تراز 4 ستونی از حسابها می باشد که براساس سرفصل حسابهای گروه،کل،معین،تفصیل و همچنین به تفکیک ارز قابل استفاده می باشد. گزارش مرور حسابها قابلیت فیلتر براساس تاریخ ،شماره سند را نیز دارد. با استفاده از قابلیت “شرط پیشرفته” در گزارش مرور حسابها می توانین به ر احتی فقط حسابهای بدهکار و بستانکار با مانده را مشاهده کنیم. مثلا در زمان بررسی حسابهای دریافتنی تجاری با تعداد حسابهایی مواجه می شویم که مانده صفردارند ، و اگر قصد پرینت از این سرفصل را داشته باشیم مجبور می شویم اطلاعاتی را پرینت بپیریم که خیلی کاربردی نیست ، برای رفع این مشکل به نحو زیر عمل کنید : برروی قسمت مشخص شده ، طبق تصویر کلیک کنید تا گزینه های مشخص شده در شرط پیشرفته را مشاهده کنید.

از بخش انتخاب ستون “مانده بدهکار” را انتخاب کنید و از بخش شروط ” بزرگتر از ” و در قسمت مقدار ” 0 ” را تایپ کنید و سپس برروی اضافه کردن “شرط جدید” کلیک کنید. شرط جدید را با وضعیت “یا ”  انتخاب کنید سپس از انتخاب ستون “مانده بستانکار” را انتخاب کنید و از بخش شروط ” بزرگتر از ” و در قسمت مقدار ” 0 ” را تایپ کنید. جهت اجرای شرط برروی صفحه کلیک کنید.

شما می توانید با استفاده از دمو رایگان با امکانات و قابلیت های نرم افزار سپیدار سیستم بیشتر آشنا شود .

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نداشتیم! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

فهرست مطالب
سپیدار سیستم، ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای جامع و یکپارچه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

صدای شما را می‌شنویم
شعبه مرکزی تهران
شعبه مرکزی تهران
شعبه شرق تهران
شعبه شرق تهران
×

 

سلام!

برای چت کردن در واتس اپ یکی از مخاطبین زیر را انتخاب نمایید

×