سپیدار سیستم، ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای جامع و یکپارچه

با اعلامیه قیمت سپیدار سیستم در نرم افزار فروش بیشتر آشنا شویم

با اعلامیه قیمت سپیدار سیستم در نرم افزار فروش بیشتر آشنا شویم.

تنوع سیاست های فروش در هر شرکتی ایجاب میکند تا با نرم افزاری عملیات فروش را انجام دهد که بخش زیادی از این سیاست ها را بتواند انجام دهد ، یکی از این سیاست ها قیمت کالا می باشد. که در زمان فروش کالا به مشتری، اعلام قیمت و نهایی کردن مبلغ مورد توجه می باشد،اکثر کارشناسان فروش بعد از توافق قیمت کالا با مشتری ، ادامه عملیات جهت تسویه و تحویل کالا در نرم افزار” دریافت و پرداخت سپیدار سیستم ” و نرم افزار “تامین کنندگان و انبار سپیدار سیستم” را دنبال می کنند.
در بعضی از کسب و کارها، قیمت کالاها مصوب می باشد و حداکثر با توجه به تنوع “نوع فروش” قیمت می تواند در قالب تخفیف و یا اضافات ،کمتر و یا بیشتر بشوند
در بعضی از کسب و کارها نیز یک قیمت پیش فرض دارند ، ولی با توجه به شرایط بازار و نوسانای که ایجاد میشود ،قیمت کالا دائم در حال تغییر هست.
استفاده از اعلامیه قیمت این مزیت را ایجاد می کند که در زمان ثبت پیش فاکتور و یا فاکتور با درج قیمت از روی اعلامیه قیمت سرعت ثبت و تایید اقلام بیشتر شود.
حال اگر با امکانات اعلامیه قیمت سپیدار سیستم در نرم افزار مشتریان و فروش آشنا شویم، می توانیم از این ویژگی استفاده مطلوبی داشته باشیم.

در صورت وجود زیر سیستم ردیابی ، به ازای هر عامل ردیابی برای هر کالا نیز امکان درج قیمت وجود دارد.

در صورت وجود ماژول ” فروش پیشرفته سپیدار سیستم” به ازای هر گروه مشتری برای هر کالا نیز امکان درج قیمت وجود دارد.

می توانیم با توجه به سیاست های فروش برای هر کالا یک درصد تخفیف پیش فرض نیز در نظر بگیریم.

همچنین در ماژول ” فروش پیشرفته سپیدار سیستم” با مقدار دهی به فیلد “درصد کاهش قیمت در فاکتور ” و “درصد افزایش قیمت در فاکتور ” (مارجین)حداقل کف قیمت و حداکثر سقف قیمت را می توانیم مشخص کنیم تا در زمان ثبت اطلاعات اگر از مقدار مشخص شده قیمت کالا بیشتر و یا کمتر بشود ،به کاربر هشدار به موقع داده خواهد شد.

“امکان تغییر فی در فاکتور” برای مواردی هست که کاربر اجازه داشته باشد قیمت مندرج در اعلامیه را بعد از مشاهده برروی فاکتور تغییر دهد .بعبارت دیگر با غیر فعال این گزینه فی کالا برروی فاکتور فروش غیر قابل ویرایش می شود و این ویژگی در بعضی از کسب و کارها از اهمیت بالایی برخوردار است.

با دکمه تکثیر سطر می توانیم با حفظ مقادیر قبلی ، فیلدی را که قصد تغییر آن را داریم را انتخاب کنیم. مثلا ردیف کالایی را انتخاب کنیم و با تکثیر مقدار “نوع فروش” آن را تغییر دهیم.

برروی “الگوی دریافت اعلامیه قیمت “کلیک کنید تا فایل اکسل حاوی راهنمای کامل ایمپورت قیمت کالاها را از طرق اکسل مشاهده کنید.
می توانید طبق این راهنما برای تمام کالاها بصورت یکجا قیمت آنها را به همراه سایر گزینه ها در نرم افزار یکجا وارد نمود.

دکمه “تغییر فی ” یکی از جالب ترین ویژگی های اعلامیه قیمت سپیدار می باشد.
با استفاده از این دکمه می توانید تغییر ات مربوطه قیمت کالا را بصورت پویا انجام دهید .به این روش که براساس قیمت قبلی کالا می توان بصورت درصد یا مبلغ قیمت را افزایش یا کاهش داد. یا کالا به کالاهای انتخاب شده یک مبلغ ثابت اضافه یا کسرنمود.

در صورتی که در هر کدام از بخش ها سوالی داشتید حتما از کارشناس فنی ما ۰۲۱۸۶۰۲۳۰۸۳  بپرسید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نداشتیم! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

فهرست مطالب
سپیدار سیستم، ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای جامع و یکپارچه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

صدای شما را می‌شنویم
شعبه مرکزی تهران
شعبه مرکزی تهران
شعبه شرق تهران
شعبه شرق تهران
×

 

سلام!

برای چت کردن در واتس اپ یکی از مخاطبین زیر را انتخاب نمایید

×